۱۳۹۴ شهریور ۹, دوشنبه

مرکز بین المللی نمایشگاههای منطقه آزاد کیش

مرکز بین المللی نمایشگاههای منطقه آزاد کیش

Kish International Exhibition Center

بنیانگذار،سازنده و موسس نمایشگاههای منطقه آزاد کیش اینجانب (محمد صادق بروجردی زاده) در زمان جناب آقای محمد رضا یزدان پناه بوده ام با قرارداد مشارکتی که با سازمان منطقه آزادکیش منعقد گردید مقرر شد زمین از سازمان و سایر آورده ها منجمله ساختمان با اینجانب باشد و هریک نسبت به آورده سهم ببرنند. اولین فاز نمایشگاه به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع در کمترین زمان ممکن ساخته شد و اولین نمایشگاه اکسپو کیش با موفقیت برگزار گردید. طبق مفاد قرارداد مدیریت نمایشگاه منطقه آزاد کیش با اینجانب بود .در دولت جناب آقای سید محمد خاتمی آقای یزدان پناه برکنار و آقای حسین قاسمی جایگزین گردید .ایشان همانند غالب مدیران تیم خویش را به کیش آوردند وبرای مدیریت نمایشگاه بدون توجه به قراداد منعقده مدیر منصوب نمودند که اعتراض گردید . آقای قاسمی چون چاره ای جز قبول قرار داد نداشتند دستور دادند همایشها و نمایشگاهها در بازارهای کیش برگزارگردد. در نتیجه مرکز نمایشگاهی کیش خاموش و اینجانب مستاصل گردیدم چون نه میتوانستم سهمم را بفروشم زیرا نمایشگاه فعال نبود و نه کار دیگری از دستم بر می آمد. به ناچار شرح ماوقع را برای جناب آقای سید محمد خاتمی رییس جمهور  وقت  نوشتم و چاره جویی خواستم. ایشان بجای تعیین حکم یا بازرس و رسیدگی، نامه را به خود آقای حسین قاسمی ارجاع دادند واین کار را بسیار بدتر نمود .به ناگزیر سینه دیوار قرار گرفتم وسهمم را بدون رضایت به سازمان منطقه آزادکیش در مقابل وعده دریافت زمین واگذار نمودم. و برخلاف قرارداد، آورده منقول مرا که کارشناسی هم شده بود قبول نکردند و چون امکان برگشت نداشت همه نابود شد.

 

  شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش متولی برگزاری نمایشگاهها در منطقه آزاد کیش می باشد. مرکز بین المللی نمایشگاههای کیش در سه سالن به مساحت ٢١٠٠٠ متر مربع در مجاورت فرودگاه بین المللی کیش واقع شده است. 

از این مکان برای برگزاری نمایشگاههای بزرگ و برگزاری چند نمایشگاه همزمان استفاده می گردد. مکان دیگری که برای برگزاری نمایشگاههای کوچک در نظر گرفته شده است ، در مرکز شهر در سالن تالار شهر می باشد. مشارکت کنندگان در این نمایشگاه جهت مشارکت و عرضه کالاهای نمایشگاهی بایستی با برگزارکننده نمایشگاه تماس گرفته و از تسهیلات و نحوه ورود کالای نمایشگاهی و مقررات گمرکی مربوطه اطلاع حاصل نمایند.

 ارتباط

 جزیره کیش ، بلوار ساحل ، مرکز همایشهای بین المللی کیش ، مدیریت همایشها و نمایشگاههای شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش

تلفن : ٤٤٢١٢٩٥ ٧٦٤ ٩٨+
         ٤٤٢١٨١٦
فاکس : ٤٤٢١٠٤٧ ٧٦٤ ٩٨+
پست الکترونیک : Info@kishfair.com

http://www.kishfair.com


امکانات و تجهیزات سالنهای نمایشگاهی
وسعت فضای تحت پوشش
٢١٠٠٠ متر مربع
ابعاد هر یک از سالنها به تفکیک
٩٠×٧٢
فاصله بین هر یک از ستونهای سالن ١٨ متر
ارتفاع سقف سالنها ١٢ متر
ظرفیت واگذاری خطوط تلفن ١٥ خط
سیستم اینترنت بی سیم نمایشگاه کل فضای سالنها
ظرفیت خنک کننده ها ٦٠ تناژ برودت برای هر سالن
ظرفیت پارکینگهای مجاور ٥٠٠ دستگاه
فاصله تا مرکز شهر 6 کیلومتر
فاصله تا بندرگاه 5 کیلومتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر