۱۳۹۴ شهریور ۱, یکشنبه

نمایشگاه بین المللی میاندوآب

 نمایشگاه بین المللی میاندوآب
International Exhibition Miandoab
مراکز همایش های بین المللی و نمایشگاه های میاندوآب پل ارتباطی بین بازرگانان، کارشناسان، صنعت گران و محققین کشورهای گوناگون می باشد.
20131210113047-2774340نمایشگاه بین المللی تنها برای نمایش کالاها و انجام مذاکرات تجاری پیرامون آن ها برگزار نمی شوند بلکه اطلاعات گوناگون در زمینه قیمت های رقابتی در سطح جهانی آخرین استانداردهای کیفی، پیشرفت های صنعتی، دستاورد های پژوهش علمی و ایده های اقتصادی – تکنولوژی نیز در خلال برگزاری نمایشگاه مورد تبادل قرار می گیرد.
به وجود آمدن زمینه مساعد جهت انجام ملاقات های سیاسی و اقتصادی بین بلند پایگان کشورها، جهت ایجاد حسن تفاهم میان آنها، بیانگر بهد دیگری از فلسفه وجودی نمایشگاه های بین المللی می باشد تا جایی که امروزه نمایشگاه های بین المللی به صورت یکی از کار آمد ترین ابزار ها جهت گسترش و تعمیق مناسبات سیاسی و فرهنگی درآمده اند.
به طور کلی کشور ها و یا شرکت ها با برگزاری یا شرکت در نمایشگاه ها، اهداف عمومی نسبتا مشابهی را دنبال می کنند علیرغم اینکه هر کشور و یا شرکتی در کنار اهداف عمومی، اهداف خاص خود را نیز مد نظر دارد که این اهداف باید کاملا روشن، تبیین شده، منطقی، قابل دسترسی و کمی و اقتصادی باشد. اگر هدف شما فروش کالاست، بهتر است در نمایشگاه های بین المللی شرکت کنید، برای اهداف بلند مدت و نفوذ در بازار های جدید، شرکت در نمایشگاه های بین المللی که همه ساله در کشورهای مختلف برگزار می شود، راه متداول و خوبی است.
مجتمع همایش‏های بین المللی و نمایشگاههای توانمندی تولیدی و صادراتی جمهوری اسلامی ایران شهرستان میاندوآب به عنوان بزرگترین مرکز تجاری، توانسته است در مبادلات کالا بین تولیدکنندگان و بازرگانان نقش بسزایی ایفا نماید ما اعتقاد داریم می‏توانیم با ارائه راهگارهای علمی پشتیبان محصولات شما در امر صادرات و مصرف داخلی باشیم.

تماس

شماره های تماس : ۶-۴۵۳۵۹۴۰۰-۰۴۴
پست الکترونیکی : jmj_765@yahoo.com
وبسایت : www.ieowao.com
آدرس : آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب، بعد از پل شهید عطایی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر