۱۳۹۴ مرداد ۲۹, پنجشنبه

رنگ استخر و محیط های آبی

Color pool and aquatic environments

استخر
رنگ استخر پلی یورتان

 بر پایه رزین پلی اورتان، متشکل از دو جزء و به رنگ آبی می باشد. تحت تاثیر آب و فشار ناشی از آن قرار نمی گیرد. این محصول برای استفاده در استخرهای شنا و استخرهای تزئینی به خصوص در مواردی که امکان اجرای پوشش سرامیکی وجود ندارد بسیار ایده آل می باشد. پوشش آبی رنگ یکنواختی را بر روی سطح ایجاد می کند. بدلیل انعطاف پذیری بالا ظاهری صاف و بدون ترک داشته وتحت تاثیر اشعه ماورای بنفش و مواد شیمیایی ویژه استخر شنا قرار نگرفته و مقاومت بالایی در برابر مواد قلیایی و کلریدها دارد. رنگ خود را به مرور زمان از دست نداده، از زیر آب بودن هیچ تاثیر بدی نگرفته و ساییده نمی شود. در آب جلبک ایجاد نکرده و تولید باکتری نمی کند. اجرای بسیار آسانی داشته و اقتصادی است.

رنگ استخری تینری 

بر پایه رزین های مقاوم در برابر آب و سریع خشک فرموله شده است و چسبندگی آن بر روی سطوح بتنی، آجری و سیمانی بسیار بالا بوده و مقاومت مناسبی در برابر ضربه و سایش دارد . این رنگ عموماً جهترنگ آمیزی استخرهای شنا، حوضچه های پرورش ماهی، میگو و جانوران دریائی پیشنهاد می گردد.

ویژگی ها:
» مقاوم در برابر محیط های قلیائی بتنی
» دارای زمان خشک شدن مناسب
» قدرت پوشش بسیار عالی
» مقاوم در برابر سایش و ضربه
» مقاوم در برابر اشعه خورشید و نور ماوراء بنفش
موارد مصرف :
رنگ آمیزی آبنماها، استخرها، جکوزی و سقف سونای بخار
رنگ آمیزی دریاچه های مصنوعی
رنگ آمیزی سقف تأ سیسات ساختمان

 

رنگ استخری اکریلیک

این محصول بر پایه رزین اکریلیک ترمو پلاست فرموله گردیده است. چسبندگی بالا و سرعت خشک شدن این رنگ بر روی سطوح سیمانی قابل توجه می باشد. مقاومت این رنگ در برابر آب و رطوبت، اسیدها و قلیاها فوق العاده می باشد و از این پوشش می توان در کلیه استخر های بتونی استفاده نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر