۱۳۹۴ مرداد ۲۷, سه‌شنبه

دیوار پوش رولکس

Rolex wall coverings

 رنگی با خواص کنیتکس

رولکس

رولکس  دارای ویژگی‌های کنیتکس  می باشد و تفاوت آن با کنیتکس در ظاهر، لطافت و مراحل اجرای آن می‌باشد. نقوش در‌همی که به واسطه چندین مرحله عملیات در ظاهر این رنگ ایجاد می شود نه تنها به زیبایی آن می افزاید بلکه در لطافت این رنگ نیز اثر گذار می باشد.
ترکیب استفاده از رنگهای کنیتکس برای سقف و رولکس برای بدنه می تواند جلوه ای زیبا برای هر مکانی ایجاد نماید. رولکس علاوه بر این دارای مزیتی نسبت به کنیتکس می باشد و آن اینکه رولکس مورد اجرا می تواند شامل دو رنگ مختلف باشد. این ویژگی از اجرای چند مرحله ای رولکس حاصل میشود و بدین ترتیب می باشد که می توان یک رنگ به عنوان رنگ زیرین و رنگی دیگر برای نقوش رویه (اصطلاحا گل‌های رویی رولکس نامیده می‌شوند) انتخاب نمود (برای مثال ترکیب رنگی کرم باز برای زیر و سفید برای گلهای رویی) و پس از تمامی این ها لایه چسب مخصوصی (DM5) که (با توجه به محل اجرا) بر روی این رنگ قرار میگرد آن را همچون سرامیک شفاف و چشم نواز می سازد.


کاربرد رولکس
وسعت سطوح قابل جلوه یافتن با رولکس همچون کنیتکس زیاد است با این تفاوت که اصولا رولکس برای اجرا بر روی بدنه ها(دیوار ها) کاربرد دارد. چند نمونه از سطوحی که اغلب سفارش اجرای رولکس بر روی آن ها وجود دارد بدنه راه پله ها، بدنه فروشگاه ها و سالن ها می باشد.
نکات مهم

ترکیب مواد این محصول وهمچنین درجه غلظت آن نکته بسیار مهمی است زیرا تغییرات غیر مجاز در غلظت و ترکیبات سازنده این محصول می توانند نقش مستقیم در تضعیف دوام و کیفیت این رنگ داشته باشد و حال آنکه متاسفانه ظاهر رنگ غیر استاندارد با رنگ دارای فرمول و غلظت صحیح تقریبا یکسان می باشد و تفاوت این دو پس از اجرای کار و گذشت زمان (عموما در کوتاه مدت) مشخص می شود و آن موقعی است که صاحب کار علاوه بر ضرر مادی دچار مشکل برای بر طرف سازی عیب های کارش خواهد شد. این عیوب می تواند شامل تغییر رنگ بعضی قسمتهای کار یا پوسته شدن کار شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر