۱۳۹۴ خرداد ۲۷, چهارشنبه

بوی نم و رطوبت

 

Removing moisture and odors

چگونگی  حذف بوی  کپک و نم در خانه

یکی از مشکلات بیشتر خانه ها بوی کپک و نم میباشد.  مشکل خلاص شدن از شر بوی کپک زده قدیمی است.
بوی کپک زده  و نم با تعدادی از چیزها در منزل  ایجاد می شود، اما، به طور کلی، کهنگی  و کپک مجرمان اصلی هستند.
بوی بد است که توسط فاضلابها  و کپک ایجاد و انتشار گازهای ناپاک ایجاد می شود. مجموعه ای از رطوبت، عدم گردش هوا (هوا راکد) و تاریکی اجازه خواهند داد که نم، کپک و بوی به رشد برسد.
بو
هوای مرطوب ناشی از نشت و یا چکه دوش می تواند باعث ایجاد. رطوبت، گرما در مناطق تاریک با گردش هوای کم و یا هیچ، (مانند یک اتاق زیر شیروانی یا زیرزمین) محیط مناسب که منجر به رشد کپک و ایجاد بوی نا مطبوع شود.
نم و کپک علت "قدیمی" و تولید یک گاز است که می شود به پارچه، فرش، پرده و مبلمان نفوذ کند. هنگامی که بوی نفوذ کرده منطقه می تواند مشکل باشد (اما نه غیر ممکن است!) برای حذف.
 

پیدا کردن منبع  رطوبت:

پیدا کردن منبع  بو و اقدام اصلاحی برای حذف مشکل رطوبت برای اولین بار.
این احتمال وجود دارد که شما نیاز به تماس با متخصص حرفه ای برای کمک دارید .اگر شما یک نشت آب، محل ترک خورده یا سقف چکه کن دارید زیرا اگر رطوبت متوقف نشود حذف بوی نامطبوع غیرممکن است.
خلاص شدن از شر بوی بد
نگران نباشید، خشک شدن منطقه مرطوب بوی کپک زدگی ونم را  به طور کامل ریشه کن  میکند. اگرمقداری از قارچ باقی بماند، آنها ادامه خواهند داد و در سراسر اتاق و خانه  مجدد پخش می شود،
بهترین راه برای حذف تمام بوهای ناخوشایند از یک خانه آن است که  هر منطقه تحت تاثیر  شستشو ی خوب با یک عامل تمیز کردن خوب مانند:
  • یک بخش اسید بوریک
  • دو بخش سرکه سفید
  • سه بخش پراکسید هیدروژن
  • چهار بخش آب
سپس مالش دادن دیوارها، کف، مبلمان و بیشتر با آن مواد است. فقط مطمئن شوید که با اشباع رطوبت بیش از حد می تواند وضعیت را بدتر نمی شود.
همیشه مطمئن شوید که برای تهویه اتاق  به خوبی  پنجره ها را باز و محیظ راخشک نگهدارید. . پنجره ها را  تا زمانی که ممکن است برای کمک گرفتن  از جریان هوای تازه باز نگه دارید.












هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر