۱۳۹۴ خرداد ۲۱, پنجشنبه

نمایشگاه جهانی (بین المللی) صنعت ساختمان

 
"نمایشگاه جهانی (بین المللی) صنعت ساختمان" (xexpo.ir) یک پدیده دیجیتالی جامع مبتنی بر روش و علم امروز در خصوص معرفی محصولات و خدمات در حوزه صنعت ساختمان کشور می باشد. کلیه شرکتها و موسساتی که در یکی از زمینه های مرتبط با این صنعت بزرگ فعالیت می نمایند، حضورشان در این نمایشگاه الزامی است. محتوا به صورت  شرکت محور در 28 سالن تخصصی شکل گرفته، که سهولت لازم جهت بازدیدکننده به دست آمده باشد.  تمامی توضیحات در جهت معرفی شرکت محصولات و خدمات و… در غرفه اختصاصی ایجادی درج شده است
مهمترین مزیت این نمایشگاه عدم محدودیت در موضوع مکان و زمان میباشد. در حقیقت نمایشگاه جهانی ساختمان در گستره گیتی به طور همیشگی قابل رویت و بهره برداری است.
لزوم حضور در (xexpo.ir) با وجود سایت اختصاصی شرکت:
فضای مجازی، یک فضای رقابتی است. رقابت برای دیده شدن. طراحی و پیاده سازی یک وبسایت، هزینه چندانی ندارد!
ولی هدایت بازدید کننده به آن و سرپا و به روز نگهداشتن آن، می تواند هزینه هنگفتی را برای شرکت ایحاد نماید. بسیاری از شرکتها، یک وبسایت برای معرفی خدمات و محصولات خود در اینترنت راه اندازی می نمایند ولی امکان معرفی  و هدایت مخاطبین  به بازدید از سایت خود را ندارند، لذا سودی در راستای توسعه کسب و کار خود از داشتن وب سایت دریافت نمی نمایند و در نتیجه این  تصور پیش می آید که فضای اینترنت، فضای خوبی برای تبلیغات و حضور برای افزایش فروش و کسب درآمد برای شرکتهای حوزه صنعت ساختمان نیست. ولی باید توجه کرد که صرف راه اندازی یک وبسایت، مانند ساخت و راه اندازی یک فروشگاه در وسط بیابان و بدون ایجاد مسیرهای ارتباطی لازم و یا حتی راه اندازی آن در محل مناسب است!



به این دلیل  (xexpo.ir)  با استفاده از صدها سایت تبلیغاتی، تجاری و بازرگانی و به  ویژه استفاده ار امکانات سایت های اجتماعی نظیر فیس بوک، گوگل یلاس،تویتر و وبلاگ  قوی  بلاگ اسپات  توانسه در این فرصت اندک به طور میانگین روزانه بیش از 2000 بازدید کننده حقیقی داشته باشد که موفقیت بی نظیری است
مورد بعدی حضور تولید کنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان در کنار یکدیگر و زیر یک سقف،  ایجاد محیط رقابتی سالم در جهت منافع تولید کننده و مصرف کننده خواهد بود  که انتخاب کالا رقابتی گشته و تولید کننده دائما ملزم به داشتن کیفیت بهتر وخدمات بیشتر خواهد بود.
ایمیل - نمایشگاه
جهت رزرو غرفه و حضور خویش در نمایشگاه جهانی ساختمان هم اکنون با مراجعه به (xexpo.ir) اقدام فرمائید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر