۱۳۹۴ شهریور ۱۵, یکشنبه

مرکز نمایشگاهی قشم

 نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد قشم  

Qeshm Exhibition Center


مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد قشم با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال و با هدف برپایی نمایشگاههای داخلی و بین المللی، به بهره برداری رسید.
مرکز نمایشگاههای بین المللی قشم در زمینی به مساحت 15هزار مترمربع شامل چهار هزار و 200مترمربع سالن نمایشگاهی، بیش از پنج هزار متر مربع نمایشگاه روباز و پارکینگ و فضای سبز و دیگر امکانات نمایشگاهی به بهره برداری، رسیده است.
 در این مرکز نمایشگاهی شرایط مناسبی برای برپایی نمایشگاههای عمومی و تخصصی در زمینه های مختلف تجاری، صنعتی، گردشگری، خدماتی و رفاهی، فراهم شده است.
 امکانات پیشرفته نمایشگاهی از جمله اتاق خبر، سالن های اختصاصی و همچنین سالن اجتماعات در این مرکز نمایشگاهی طراحی و اجرا شده است.

 ارایه خدمات ویژه به سرمایه گذاران در صدور مجوزهای مربوط به واردات و صادرات کالا و صدور کارت بازرگانی کشوری و ثبت سفارش کالا در مرکز خدماتی قشم در کنار این مرکز نمایشگاهی،انجام میشود
با تفویض اختیار وزارت بازرگانی و صدور کارت بازرگانی کشوری و انجام ثبت سفارش کالا توسط سازمان منطقه آزاد قشم، تاثیر مثبتی در روند فعالیت های تجاری و اقتصادی تجار و بازرگانان در این منطقه، صورت می گیرد.
 در این مرکز نمایشگاهی شرایط مناسبی برای برپایی نمایشگاههای عمومی و تخصصی در زمینه های مختلف تجاری، صنعتی، گردشگری، خدماتی و رفاهی، فراهم شده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر