۱۳۹۴ شهریور ۱۸, چهارشنبه

نمایشگاه فناوری

نمایشگاه فناوری«آیفا»، ساعتهای هوشمند ارزانتر و صفحه های نمایش واضحتر
 Technology Exhibition



شرکتهای سازنده گوشی همراه و ساعت هوشمند محصولات جدید خود را در نمایشگاه فناوری «آیفا» ارائه کردند.
صفحه نمایش معروف به ۴کی با تفکیک دهی بسیار عالی، ویژگی اصلی تلفن همراه جدید سونی است. شرکت سونی می خواهد سهم بزرگتری از بازار را نصیب خود کند و به همین دلیل مجموعه تلفن های رده اکسپریا زد۵ ( Xperia Z5) را به میزان زیادی بهتر کرده است. این تلفن در دو اندازه تولید می شود: یکی تلفن “زد“۵ جمع وجور با صفحه ۴٫۶ اینچی (تقریبا ۱۲ سانت) و تلفن بزرگتر “زد۵ پریمیوم” با صفحه ۴کی ۵٫۵ اینچی (تقریبا ۱۴ سانت) که برای دیدن ویدئو و فیلم های سرگرم کننده بهینه شده است.
در غرفه ایسوس نوع جدیدی ساعت هوشمند با قیمتی بسیار کمتر از ساعت هوشمند اپل به نمایش گذاشته شده است. محصول جدید ایسوس “ساعت زن ۲” (ZenWatch 2) نام دارد که با گوشی های آیفون اپل کار می کند و کاربر می تواند تنظیمات آن را به دلخواه تغییر دهد. این قابلیت تغییر پذیری ساعت را برای مصرف کننده جذاب تر می کند.
شرکت چینی هواوی (Huawei) اولین تلفن همراه هوشمند در دنیا را با توانایی تشخیص میزان فشار دست به نمایشگاه «آیفا» آورده است.
تلفن هواوی ویژگی های دیگر مدل میت اس (Mate S) و صفحه ۵٫۵ اینچی آمولد (AMOLED) و دوربین ۱۳مگاپیکسلی و پشت خمیده است. فناوری تشخیص میزان فشار دست که پیش از این تنها در ساعت اپل وجود داشت، به تلفن همراه امکان می دهد میزان فشار دست کاربر را تشخیص دهد و بسته به میزان فشار، واکنشی متفاوت داشته باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر