۱۳۹۴ شهریور ۱۶, دوشنبه

مرکزنمایشگاهی منطقه آزاد اروند

محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اروند

Exhibition Centre Arvand Free Zone

سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان یکی از مهمترین محرکه های تاثیر گذار می باشد با بهره مندی از فضا و تسهیلات نمایشگاهی بستر و زمینه مناسبی را از طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه بر عرضه و نمایش توانمندیها، مبادلات تجاری، سرمایه گذاری های مشترک و بین المللی خود را در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اروند توسعه بخشند.
سازمان منطقه آزاد اروند افتخار دارد از سال ۸۸ تاکنون اقدام به برگزاری نمایشگاه داخلی و بین المللی از نوع عمومی و تخصصی با موضوعات متنوع و مختلف نماید. این سازمان با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین مراکز نمایشگاهی در جنوب کشور که شامل دو سالن بین المللی مجهز با وسعت فضای تحت پوشش 20/000 متر مربع بستری مناسب جهت برگزاری نمایشگاه و عرضه توانمندیهای تولیدی و اقتصادی فراهم آورده است.
سازمان منطقه آزاد اروند همواره در تلاش جهت پیشبرد سیاست ها و اهداف خود بوده و به منظور حمایت، تقویت و توسعه فعالیت های فعالان عرصه صنعت و تجارت گام های موثری نهاده است. در راستای حمایت از تولیدات منطقه ای و رشد مناطق همجوار می توان به اخذ مصوبه هیأت مدیره محترم سازمان به شماره در خصوص پرداخت یارانه به فعالان اقتصادی منطقه و استان در خصوص شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی اشاره کرد. اشاره نمود. بر اساس این مصوبه برای واحد های فعال در محدوده منطقه آزاد اروند تا۵۰% و برای سایر واحدهای فعال در استان خوزستان نیز تا ۲۰% در کلیه هزینه های حضور در نمایشگاه یارانه پرداخت می گردد.
محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اروند در موقعیت جغرافیایی ایده آل و همجوار با کشور عراق و کشور های حوزه خلیج فارس می باشد همچنین در مجاورت با فرودگاه بین المللی و دو بندر تجاری آبادان و خرمشهر و میان دوشهر آبادان و خرمشهر واقع گردیده و فرصت مناسبی برای علاقمندان برگزاری نمایشگاه با دیدگاه صادراتی مهیا نموده است.

ارتباط

contact-map
contact-tehran


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر